RETIA zaznamenává komunikace na pracovišti mezi jednotlivými dispečery

Společnost RETIA prostřednictvím svého záznamového systému ReDat zaznamenává komunikaci na pracovištích mezi jednotlivými dispečery.

Ne všechna komunikace na dispečincích je vedena přes „technické“ komunikační prostředky, ale může být předávána mnohem snazší cestou, a to ústně „ze sousedního pracoviště“. Na rozdíl od telefonního kontaktu však až doposud neexistoval jednoznačně průkazný materiál ve formě záznamu rozhovoru mezi dispečery v místnosti.

K tomu slouží záznamový systém ReDat, který nabízí společnost RETIA.

Detailnější informace o nabízeném řešení se můžete dozvědět níže.

Tento web využívá cookies

Pro chod webu jsou nezbytně aktivovány esenciální soubory cookies. Pro plnohodnotné poskytování služeb, personalizaci reklam a analýzu návštěvnosti jsou však nutné povolit i volitelné cookies. Kliknutím na následující tlačítko, je zapnete. Zobrazit podrobnosti

Nastavení cookies

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat z nastavení cookies níže. Zobrazit podrobnosti